بازار صنایع‌دستی همدان چشم به راه خلاقیت در بسته‌بندی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در بازدید از مجموعه فرهنگی رسانه‌ای همدان پیام گفت: همان‌گونه که همدان پیام در فرآیند رسانه‌ای ثبت جهانی نقش تأثیرگذاری داشت در حوزه چاپ و بسته‌بندی هم خواهد توانست بازار صنایع‌دستی استان را در کشور متمایز معرفی کند.

به گزارش میراث‌آریا، محسن معصوم علیزاده ضمن تبریک روز صنعت چاپ گفت: نقش همدان پیام و مرکز چاپ و بسته‌بندی پیام رسانه در زمینه انعکاس اخبار و ارائه تحلیل‌های کارشناسانه رسانه در حوزه میراث جهانی حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با قدردانی از بزرگترین مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان در نشست با مدیر مسئول این چاپخانه گفت: استان همدان یکی از شاخص‌ترین استان‌ها از لحاظ تنوع کارهای چاپی در غرب کشور است. با توجه به قدمت و سابقه تاریخی به خصوص در زمینه‌ گردشگری در این استان، آینده خوبی را می‌توان برای پیشرفت صنعت چاپ در آن پیش‌بینی کرد.

او تصریح کرد: صنعت چاپ یک صنعت مادر است شهر همدان نیز به دلیل گسترش صنعت گردشگری نیاز به تولیدات کالاهای چاپی دارد، از این رو باید از ظرفیت‌های چاپی موجود در این استان استفاده کرد.

معصوم‌علیزاده بیان کرد: یکی از مهمترین عناصر رونق کسب وکار در جهان به ویژه در کشورهای توسعه یافته، میزان موفقت آنها در استفاده از روش‌های استاندارد در بسته‌بندی محصولات و ارائه آنها در بازارهای جهانی است. در سال‌های اخیر این مسئله به یک عامل مهم در گردشگری تبدیل شده است به نحوی که تأثیر بسیاری در میزان فروش و یا به فروش نرسیدن یک کالا ایفا می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان به نقش تأثیرگذار مجموعه فرهنگی رسانه‌ای همدان پیام در فرآیند جهانی شدن هگمتانه اشاره کرد و گفت : حالا بسته‌بندی برای صنایع‌دستی استانی با چند شهر جهانی یک اتفاق حیاتی است که با همت و خلاقیت بزرگترین مجموعه چاپ و بسته‌بندی پیام رسانه می‌توانیم به آینده بهتر استان در این زمینه امیدوار باشیم.

او افزود: هر قدر یک محصول از بسته‌بندی مناسب‌تری برخودار باشند مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند و بالعکس و ما خلاقیت بزرگترین مجموعه چاپ و بسته بندی غرب کشور را باور داریم و می‌دانیم بزودی در این زمینه هم خواهیم درخشید.

           

انتهای پیام/

کد خبر 1403061300780
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha