مراسم اهدای گواهی نامه اولین دوره مدرسه تابستانه موزه فرهنگ و تاریخ به دانش آموزان برگزار شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: اهدای گواهی نامه اولین دوره میراث‌بان افتخاری و همیار گردشگر به دانش آموزان در محل موزه فرهنگ و تاریخ در دبیرستان ماندگار شریعتی با حضور مقامات استانی و دانش آموزان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش نادری گفت: اهدای گواهی نامه حضور در دوره میراث‌بان افتخاری و همیار گردشگر در تابستان ۱۴۰۳ به مدت ۲۴ساعت توسط مدرسه تابستانه موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در موزه فرهنگ و تاریخ در دبیرستان ماندگار شریعتی زنجان با حضور مقامات استانی و دانش آموزان برگزار شد.  

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: مدرسه تابستانه موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با تمرکز بر در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ۱۸ تیرماه تا ۲۰ شهریورماه برای دانش آموزان برگزار شد و گواهی میراث بان افتخاری آن‌ها در هفته گردشگری اعطاء خواهد شد.  

زهرا سلیمانی در این جلسه در حضور دانش آموزان، مدیران ادارات و کارشناسان گفت: جلسه نخست این دوره به عنوان موزه گردی مادران و دختران و بازدید از موزه‌های رختشویخانه، عمارت ذوالفقاری و موزه باستانشناسی، جلسه دوم ارائه عملی در مساجد خانم، جامع، چهلستون و مجموعه گردشگری حاج داداش و مقبره میرزایی انجام شد.  

مدیر موزه موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان افزود: این دوره‌ها علاوه بر مفاهیم و دروس تخصصی که آموزش داده شد، دو مزیت بسیار ارزشمند برای دانش آموزان آشنایی با متخصصان و مفاهیم حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معرفی بیشتر این حوزه هاست.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061901208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha