جلسه هماهنگی مصوبات سفر وزیر میراث‌فرهنگی در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری جلسه هماهنگی مصوبات سفر مقام عالی وزارت به استان خبر داد.

مسعود بختیاری در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: خوشبختانه سیدرضا صالحی‌امیری پس از انتخاب شایسته به عنوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اولین سفر استانی خود را به سیستان و بلوچستان انجام دادند که آثار بسیار خوبی داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: در نشست جمع‌بندی سفر که با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، استاندار و معاونان او و اعضای مجمع نمایندگان استان برگزار شد، موارد متعددی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا جلسه هماهنگی و تدوین مصوبات این سفر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و معاونان اداره کل در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار و تمامی موارد به صورت یک فایل نهایی جمع‌بندی شد.

بختیاری تصریح کرد: معاونان استاندار و نمایندگان استان نیز در جلسه‌ای که تهران و به میزبانی وزارتخانه برگزار خواهد شد، موارد را مطرح کرده و به تفاهم مشترک خواهیم رسید که ملاک اقدام و عمل در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

قرار است در این تفاهم نهایی نحوه همکاری، اقدامات و تعهدات همه بخش‌ها مشخص و تعیین شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062101354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha