نخستین کارگروه حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد میراث‌فرهنگی کرمانشاه تشکیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از تشکیل اولین کارگروه حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش‌فرمانی گفت: نخستین کارگروه حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد با حضور نمایندگان انجمن‌ها مرتبط با اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه تشکیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: این کارگروه برای آسیب شناسی حوزه‌های تخصصی و مشکلات پیش‌روی انجمن‌ها، تشکلات و موسسات مردم نهاد استان و ارائه پیشنهادات در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی و روز جهانی داوطلب‌اجتماعی و طرح منزلت اجتماعی انجام گرفت.

او تصریح کرد: بایسته است در بحث گردشگری تور لیدرها، آژانس‌های مسافرتی و گردشگری با جامعه هتل‌داران تعامل داشته و موجب رونق و جذب گردشگری و ماندگاری حضور گردشگر در استان باشند.

فرمانی تصریح کرد: برای مرتفع کردن حمل و نقل گردشگران و تسهیل در خدمات دهی به آنها توسط آژانس‌ها رایزنی‌هایی برای برقراری پروازهای چارتر انجام شده و دردست پیگیری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: همچنین در بحث تسهیلات به دفاتر آژانس و تورهای گردشگری رایزنی‌هایی با صندوق کارآفرینی امید انجام شده و اکنون این صندوق پای کار و آماده پرداخت تسهیلات به دفاتر آژانس‌های گردشگری و مسافرتی است.

او در خاتمه اظهار کرد: انجمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در بحث گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان بازوان توانای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه عمل کنند و با هم‌اندیشی و حضور مستمر در برنامه‌ها پای کار باشند همچنین از آنها می‌خواهیم که در فاصله نشست‌های مشترک مشکلات خود را مطالبه کرده و پیگیر معضلات این حوزه از ما باشند، قطعاً ما در مرتفع نمودن این مشکلات تمام تلاش خود را پای کار خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha