صدور پروانه فعالیت انجمن هنرهای سنتی و صنایع‌دستی شهرستان قدس با محوریت میراث‌فرهنگی

پس از یک سال و نیم فعالیت‌های مقدماتی و برگزاری جلسات متعدد، انجمن هنرهای سنتی و صنایع‌دستی شهرستان قدس، پروانه فعالیت خود را دریافت کرد.

به گزارش میراث آریا، از ابتدای سال گذشته، مراحل اولیه برای تشکیل انجمن هنرهای سنتی و صنایع‌دستی شهرستان قدس آغاز و جلسات متعددی با حضور هیئت مؤسس و مسئولان برگزار شد. انتخابات این انجمن با نظارت فرمانداری و حراست شهرستان قدس برگزار و اعضای انجمن مشخص شدند.

پس از آن، جلسه‌ای برای تعیین مدیرعامل و هیئت رئیسه تشکیل و اطلاعات در سامانه سمن‌های وزارت کشور ثبت شد. پس از تایید و بررسی‌های لازم، تاییدیه اولیه انجمن در بهمن‌ماه سال گذشته صادر و اقدامات نهایی برای ثبت شرکت آغاز شد.

تمامی این مراحل با محوریت اداره میراث فرهنگی شهرستان قدس انجام شد، دفتر انجمن نیز در محل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان، واقع شده است. در طول یک سال و نیم گذشته، امکانات و خدمات بسیاری به شهرستان قدس جذب شد. از جمله این خدمات می‌توان به تسهیلات تخصیص‌یافته توسط اداره کار و فرمانداری اشاره کرد.

در نهایت، با همکاری تمامی نهادهای مربوطه، پروانه فعالیت رسمی انجمن توسط فرمانداری شهرستان قدس صادر شد تا این انجمن به‌طور رسمی به فعالیت‌های خود ادامه دهد و در خدمت هنرمندان و صنعتگران شهرستان قدس باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062501546
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha