برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی در گیلاوند

با محوریت آشنایی با آثار هنری و صنایع‌دستی اقوام ایرانی در شهرک فرهنگیان گیلاوند، به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری شهرداری دماوند برپا شده است.

به گزارش میراث آریا، علی افضلی از برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی در شهرک فرهنگیان گیلاوند توسط هنرمندان صنایع دستی شهرستان دماوند و اقوام مختلف ایرانی خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند، در خصوص اهداف این نمایشگاه اظهارکرد: نمایشگاه اقوام ایرانی با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با آثار هنرمندان صنایع دستی شهرستان دماوند و همچنین کارآفرینان فعال در این حوزه برپا شده است و این فرصت فراهم شده تا بازدیدکنندگان با آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی بیشتر آشنا شوند.

او افزود: برگزاری این نمایشگاه به مدت یک ماه ادامه دارد. از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید تا در نمایشگاه حضور یافته و از آثار متنوع ارائه شده بازدید کنند.

افضلی از استقبال گسترده شهروندان گیلاوند، از این نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: چنین برنامه‌هایی می‌تواند نقش موثری در شناساندن فرهنگ غنی اقوام ایرانی و تقویت بازار صنایع دستی محلی ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601562
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha