برگزاری نمایشگاه یاد یاران در قم

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: همزمان با هفته دفاع‌مقدس، نمایشگاه یاد یاران از ۳۱ شهریورماه جاری در باغ‌موزه دفاع مقدس شهر قم دائر می‌شود.

به ‌گزارش میراث‌آریا، سردار مهدی کبیری‌پور اظهار کرد: به منظور پاسداشت هفته دفاع‌مقدس امسال ۸۵۶ فعالیت در قالب ۳۶ عنوان برنامه با محوریت نمایشگاه یاد یاران برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به شروع برنامه‌های این هفته با رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور در مقابل درب باب‌القبله مسجد مقدس جمکران افزود: نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، توزیع ۳ هزار بسته نوشت‌افزار (لوازم‌التحریر) به دانش‌آموزان نیازمند و اختتامیه طرح شهید عجمیان با محوریت بهسازی ۱۲۰ مدرسه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

او گفت: برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی گلزارهای شهدای استان، تجلیل از فرماندهان شهید دوران دفاع‌مقدس و جبهه مقاومت، برگزاری همایش نقش بانوان در دفاع‌مقدس با عنوان بانوان عاشورایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، برگزاری آیین پاسداشت روز سرباز، تجلیل از سربازان نمونه، مرمت و بهره‌برداری از ۷۰ پایگاه بسیج استان و افتتاح ۲۱ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان از دیگر برنامه‌های این هفته در نظر گرفته شده است.

۳۱ شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ هجری خورشیدی توسط رژیم بعثی صدام است که از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر به عنوان هفته دفاع‌مقدس نامگذاری شده است. هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701685
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha