لزوم سامان‌دهی دکه‌های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال

بازرس کل گیلان بر لزوم سامان‌دهی دکه‌های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، احمد آقایی با همراهی چند تن از مدیران کل ظهر چهارشنبه 28 شهریورماه طی جلسه‌ای در ماسال و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام بیان کرد: دغدغه‌های مدیران شهرستان که مشکلات و چالش‌های روی هم انباشته شده این شهرستان است، همانا مطالبه مردم است. حضور مدیران کل استانی در شهر ماسال به عنوان یک فرصت باید استفاده شود.

بازرس کل گیلان با تاکید بر اینکه دکه‌های مسیر بام سبز و مسیرهای ییلاقی باید سامان‌دهی شود، گفت: باید شهرداری طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا با کمک منابع طبیعی در اختیار افراد واجد شرایط محلی قرار گیرد تا سبب رونق در زندگی افراد و کاهش فقر در منطقه شود.

او ضمن اشاره به اینکه در بحث زباله باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: گیلان از سالیان گذشته برای بحث زباله و فاضلاب بودجه‌های گوناگونی اختصاص داده شد است اما چه اتفاقی افتاده؟ قطعاً بازرسی کل نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر که در بحث زباله و فاضلاب افتاده مطالبه خواهد کرد.

آقایی در خصوص نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در این شهرستان هم گفت: ما در این استان مشکل زمین داریم اما باید با همین شرایط هم به اجرای طرح‌های ملی مسکن و جوانی جمعیت کمک کنیم.

بازرس کل استان گیلان افزود: در مورد سد لاستیکی شهرستان ماسال هم با مساعدت آب منطقه‌ای ظرف چهار یا پنج ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران شهرستانی دغدغه‌های موجود در شهرستان ماسال را بیان کرده و مدیران کل حاضر در جلسه نیز گزارشات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801758
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha