کمیته‌های تخصصی انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با فرارسیدن روز جهانی و هفته گردشگری، کمیته‌های تخصصی انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی شاه‌وردی بیان کرد: انجمن حرفه‌ای نوپای راهنمایان گردشگری خراسانمدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی جنوبی در راستای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت جامعه راهنمایان استان، برنامه‌ریزی‌های مدونی را انجام داده‌اند که از جمله آن برگزاری تورهای آشناسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی راهنمایان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: این انجمن نوپا هم اکنون با آغاز هفته گردشگری گام موثر دیگری را برخواهد داشت و آن تشکیل کمیته‌های تخصصی خواهد بود.

او ادامه داد: از جمله کمیته‌های تخصصی که در خراسان جنوبی تشکیل خواهند شد، کمیته طبیعت‌گردی، کمیته صنایع‌دستی و سوغات، کمیته آموزش، کمیته روابط‌عمومی و بین الملل و کمیته روابط صنفی و حقوقی خواهد بود که با اولویت‌های مورد نظر این استان برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در صنعت گردشگری همخوانی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070500321
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha