دیدار نمایندگان تشکل‌های گردشگری با مدیرکل میراث‌فرهنگی قم به مناسبت روز گردشگری

به مناسبت شروع هفته گردشگری تعدادی از پیشکسوتان و نمایندگان تشکل‌های گردشگری و سرمایه‌گزاران بخش گردشگری استان قم با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به ‌گزارش میراث‌آریا، جلسه دیدار نمایندگان تشکل‌های گردشگری با مدیرکل میراث‌فرهنگی قم روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم تشکیل شد و شرکت‌کنندگان ضمن تبریک هفته گردشگری از تلاش‌های مدیرکل و کارمندان این اداره‌کل در راستای توسعه گردشگری و اطلاع‌رسانی در معرفی مراکز گردشگری و آثار تاریخی این استان تقدیر کردند.

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم نیز در این جلسه با تقدیر و سپاسگزاری از فعالان بخش گردشگری در سطح استان قم، این هفته را به فعالان این عرصه تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق در فعالیت‌هایشان کرد.

او با بیان این که حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نگین شهر قم است، خاطرنشان کرد: استان قم علاوه بر گردشگری زیارت،‌ دارای ظرفیت‌های گردشگری، میراثی و صنایع‌دستی بسیار خوبی است.

ارجمندی با بیان این که همه ما عضو یک خانواده هستیم، تأکید کرد: همه برای معرفی بهتر مراکز گردشگری، تفریحی، میراثی و تاریخی و همچنین صنایع‌دستی این استان و نیز ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) تلاش می‌کنیم.

پنجم مهر روز جهانی گردشگری است و ۵ تا ۱۲ مهرماه جاری برنامه‌های هفته گردشگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070600393
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha