کارگاه آموزشی کارآفرینی در گردشگری در زاهدان برگزار شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی در گردشگری به مناسبت هفته گردشگری خبر داد.

علیرضا شه‌بخش در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: به مناسبت هفته گردشگری که با شعار گردشگری و صلح آغاز شده است یک دوره آموزشی کارآفرینی در گردشگری به میزبانی موزه منطقه‌ای جنوب شرق و مشارکت مؤسسه و آموزشگاه گردشگری خشت و خورشید در زاهدان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در این کارگاه آموزشی جمع زیادی از بلدها و راهنمایان گردشگری و فعالان حوزه گردشگری استان حضور داشتند که سیما پاریزی نیز مسئولیت تدریس دوره را بر عهده داشت.

او ادامه داد: سرفصل‌هایی از جمله مطالعه بازار، تحلیل رقبا، شناخت مشتریان و نیازهای آن‌ها، تعیین نقاط قوت و ضعف بازار و بررسی روند رشد بازار در این کارگاه تدریس شد.

به گفته شه‌بخش، کارآفرینی در حوزه گردشگری، ‌ایده خوبی برای رشد کسب و کار و ایجاد ارزش برای مردم و جامعه است که با مطالعه و تحلیل بازار، توسعه محصولات و خدمات و مدیریت منابع مالی، می‌توانند کسب و کاری پایدار و موفق در این حوزه راه‌اندازی کنند.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان نیز به طور کامل حامی فعالان این حوزه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700527
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha