کارگاه تخصصی «گردشگری و صلح» در زاهدان برگزار می‌شود

رئیس گروه توسعه گردشگری، آموزش و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از برگزار کارگاه تخصصی گردشگری با محوریت «گردشگری و صلح» در زاهدان خبر داد.

مهناز کوچکزایی در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: به مناسبت هفته گردشگری ویژه برنامه‌های متعددی در استان برنامه‌ریزی شده که یکی از آن‌ها برگزاری پنل تخصصی گردشگری با محوریت شعار «گردشگری و صلح» است.

رئیس گروه توسعه گردشگری، آموزش و بازاریابی اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: تأثیر صلح بر گردشگری، آشنایی با شیوه‌های سفر، آشنایی با مراقبت از آثار و جاذبه‌های گردشگری استان خصوصاً شهرسوخته که به شهر صلح معروف است از جمله اهداف برگزار این دوره می‌باشد.

او ادامه داد: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان در این دوره آثار صلح بر زندگی شخصی و گردشگری را به خوبی درک کرده و با جاذبه‌های گردشگری استان نیز بیشتر آشنا شوند.

به گفته کوچکزایی، ‌امیدواریم مردم نیز شهر سوخته را به عنوان شهری که نماد صلح در ایران باستان بوده را بیشتر از گذشته بشناسند و هنگام بازدید از اماکن گردشگری مراقبت و مواظبت کنند تا آسیبی به این آثار که هویت ملی ایرانیان است وارد نشود.

رئیس گروه توسعه گردشگری، آموزش و بازاریابی اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این کارگاه به مناسبت هفته گردشگری و در روز ۹ مهرماه در محل موزه منطقه‌ای جنوب شرق و تدریس محمودرضا کمالی جوان برگزار می‌شود.

رئیس گروه توسعه گردشگری، آموزش و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: در این کارگاه دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه دانش زاهدان نیز حضور داشته و طی مراسمی به آن‌ها «قلم صلح» اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070800588
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha