نخستین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گردشگری اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: نخستین همایش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اردبیل با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز 14 مهرماه 1403 در جلسه شورای معاونین اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: نخستین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اردبیل با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران اهل اردبیل که در خارج از استان ساکن هستند، برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اساس برگزاری این همایش ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های موجود در استان است که با همکاری وزارت خارجه و اتاق بازرگانی با هدف تسهیل حضور سرمایه‌گذاران در پایتخت برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری همایش گرامی‌داشت هفته گردشگری بعد از سال‌ها و تجلیل از پیشکسوتان این حوزه طی روزهای گذشته، تاکید کرد: تجلیل از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری نیز یکی از برنامه‌های مهم همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری است و تلاش می‌کنیم در راستای ترویج فرهنگ قدردانی چنین برنامه‌هایی را به صورت مستمر برگزار کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: برخی از طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری که توسط سرمایه‌گذاران در استان اجرا شده‌اند مبتکرانه و منحصر به فرد هستند و نمونه‌های آنها در کشور موجود نیست که این موارد می‌توانند الگویی برای سرمایه‌گذاران کشور باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری همایش سرمایه‌گذاری انجام یافته است و در حال حاضر رایزنی‌های نهایی با معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه انجام می‌شود و بنا داریم در این همایش افق‌های جدیدی را به روی گردشگری استان بگشاییم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071401045
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha