نخستین نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ در اراک آغاز به‌کار کرد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ با عنوان «نمایشگاه سفر، آفرود، کمپینگ و اتوکمپینگ» خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مهدی رمضانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آفرود و کمپینگ در اراک گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ از شانزدهم تا بیستم مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی افزود: این نمایشگاه با حضور ۳۰ مشارکت کننده از سراسر کشور در قالب ۱۵۰ غرفه نمایشگاهی در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار شد و بازدیدکنندگان می‌توانند با جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های صنعت آفرود آشنا شوند.

رمضانی بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده و تامین‌کننده در زمینه وسایل سفر، آفرود، تجهیزات کمپینگ و اتوکمپینگ به عرضه و معرفی محصولات خود خواهند پرداخت، با توجه به پیشرفت‌های سریع و توسعه مداوم صنعت آفرود، این نمایشگاه می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر این صنعت داشته باشد و فرصتی برای معرفی و عرضه نوآوری‌ها و محصولات جدید، افزایش آگاهی عمومی نسبت به این صنعت، و ایجاد بازارهای جدید فراهم می‌کند.

 او با بیان اینکه حضور گسترده شرکت‌ها و برندهای معتبر در این نمایشگاه می‌تواند به تقویت رقابت و بهبود کیفیت محصولات و خدمات این حوزه کمک کند، تصریح کرد: نخستین نمایشگاه سفر، آفرود و کمپینگ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای متخصصان، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

۸ دفتر خدمات مسافرتی استان و ۲ موسسه آموزشی گردشگری در این نمایشگاه به معرفی فعالیت‌های خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071701224
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha