بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از نمایشگاه صنایع دستی روستائیان ورامین

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، در سفر به شهرستان ورامین از نمایشگاه صنایع دستی روستائیان و طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا، سید امیر حسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، در جریان سفر خود به شهرستان ورامین، از نمایشگاه صنایع‌دستی و دست‌آفریده‌های روستائیان و همچنین طرح‌های اشتغال‌زایی که تحت حمایت بنیاد برکت قرار دارند، بازدید کرد.

مدنی با حضور در روستای حصار حسن بیک، بخش جوادآباد شهرستان ورامین، ضمن آشنایی با فرآیندهای ایجاد کسب‌وکارهای روستایی، از نمایشگاه فروش محصولات کارآفرینان محلی نیز دیدن کرد. 

او در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران، با بیان اهمیت توانمندسازی روستاییان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم بنیاد برکت، بازگرداندن روستاهای کشور به جایگاه حقیقی خود از طریق توانمندسازی اقتصادی است. این بنیاد در راستای تحقق این هدف، اقدامات گسترده‌ای در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: تاکنون در سراسر کشور، حدود ۳۰ هزار طرح خرد خانگی روستایی توسط بنیاد برکت ایجاد شده که برای این طرح‌ها ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و منجر به اشتغال‌زایی برای ۵۲ هزار نفر شده است.

او در پایان افزود: هم‌اکنون ۱۶ هزار روستای کشور تحت پوشش حمایتی بنیاد برکت قرار دارند و این اقدامات به منظور تقویت اقتصاد روستایی و توسعه پایدار در این مناطق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101510
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha