معرفی جاذبه‌های گردشگری برای توسعه جنوب استان اردبیل ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری از طریق برگزاری جشنواره‌ها برای توسعه جنوب استان ضروری است.

به گزارش میراث آریا، وحید کنعانی در حاشیه جشنواره گردوی کلور در گفت‌وگو با میراث‌آریا، برگزاری این گونه رویدادها را گامی مهم در معرفی جاذبه‌های منطقه و توسعه جنوب استان اردبیل دانست و گفت: مواهب خدادادی شهرستان‌های خلخال و کوثر در جنوب استان به معرفی بیشتر در سطح ملی نیاز دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان‌های خلخال و کوثر در زمینه کشاورزی، فعالیت اقتصادی و نیز گردشگری قابلیت بسیار بالایی دارند که باید با تامین زیرساخت‌ها و معرفی به سرمایه‌گذاران، از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

او با اشاره بر لزوم نتیجه‌گیری و ثمربخش کردن برگزاری هر گونه جشنواره و رویداد فرهنگی در حوزه گردشگری و کشاورزی استان خلخال و کوثر تاکید کرد: باید برای برندسازی محصولاتی مانند گردوی خلخال و میوه بِه گیوی برنامه‌ریزی دقیق انجام شود و برگزاری چنین جشنواره‌هایی در این مورد تاثیر بسزایی دارد.

کنعانی ادامه داد: برندسازی و تجاری سازی محصولات این منطقه می‌تواند موجب رونق اقتصاد و اشتغال محلی و جذب گردشگر برای جنوب استان باشد و برگزاری جشنواره‌ها در کنار اقداماتی مانند توسعه راه‌های منطقه و اتصال به کریدور ارتباطی گیلان و تسهیلات تردد گردشگران بین دو استان اردبیل و گیلان می‌تواند موجب توسعه شهرستان خلخال و کوثر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072801959
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha