شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه رسیدگی شد

جلسه رسیدگی به شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، وحید امیری روز یکشنبه ۲۹ مهرماه در جلسه رسیدگی به شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: در این جلسه شکایات وارده به سه دفتر خدمات مسافرتی استان با حضور نماینده این مجموعه‌ها و اعضای جلسه بررسی شد.

معاون گردشگری کرمانشاه افزود: این اشکال‌ها در قالب سه شکایت بود که با حضور نماینده‌ها و شکات بررسی و منجر به رای شد که در ۲ مورد دفاتر متعهد به پرداخت زیان مسافران شدند و یک مورد نیز شکایت مطروحه نیز رد شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی نقش پیشران در صنعت گردشگری استان را دارند ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت گردشگران توسط فعالان این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امیری با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران بهترین تبلیغ برای استان است، گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری با دقت و جدیت بدون هیچ‌گونه چشم پوشی انجام می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای جلب رضایت گردشگران به کار خواهیم گرفت، اظهار کرد: حمایت از حقوق گردشگران یکی از اصول اولیه توسعه گردشگری استان است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: دفاتر خدمات مسافرتی جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری استان دارند و ما در کنار نظارت، حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه خواهیم داشت.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403072902086
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha