رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه در کمترین زمان ممکن

معاون گردشگری استان کرمانشاه از رسیدگی به شکایات درج شده گردشگران در سامانه ۰۹۶۲۹ در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فهیمه روشن پنجشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۴ با اشاره به اهمیت نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی در سطح استان کرمانشاه گفت: دو شکایت در سامانه شکایات دفاتر خدمات مسافرتی به شماره ۰۹۶۲۹ ثبت شد که با توجه به اهمیت نظارت بر این دفاتر در کمترین زمان ممکن رسیدگی شد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه این دو شکایت در سامانه شکایات دفاتر خدمات مسافرتی ثبت شده بود، افزود: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در نخستین پیک سفر ایام نوروز توانسته است در آمار افزایش جذب گردشگران و همچنین افزایش میزان تردد گردشگران نوروزی به استان کرمانشاه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد، نظارت بر اماکن و دفاتر گردشگری را حساسیت بیشتری رصد می‌کنیم و گردشگران علاوه بر ایام نوروز در تمام طول سال می‌توانند شکایت خود در بحث گردشگری را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری نمایند.

او ادامه داد: در رسیدگی به این دو شکایت دفاتر خدمات مسافرتی مورد شکایت، متخلف شناخته شده و موظف شدند خسارت گردشگران متشاکی را پرداخت کنند.

روشن تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که توانسته است در ایام نوروز یکی از مقصدهای گردشگری برای گردشگران نوروزی باشد و همه روزه در اماکن تاریخی و گردشگری میزبان تعداد زیادی از گردشگران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010801698
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha