برنامه «یک تور یک کلاس» در اراک اجرا شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: به‌ مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌ای با عنوان یک تور، یک کلاس ویژه تور لیدران در شهرستان اراک اجرا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی  روز گذشته ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در این‌باره گفت: به‌مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب برنامه‌های متعدد آموزشی ویژه، در قالب تورهای آموزشی آشنایی با مشاغل گردشگری برای فراگیران لیدری در شهرستان‌ اراک زیر نظر موسسه آموزشی همای جاده ابریشم و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: امید است با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، شاهد ارتقای دانش و فرهنگ گردشگرپذیری در استان باشیم.

مسعود فرخی افزود: در این دوره فراگیران با صنعت گردشگری. مفاهیم و اصطلاحات، قوانین میراث‌فرهنگی و گردشگری، جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی، بازی‌های محلی و زبان و گویش‌های محلی استان و همچنین آشنایی با فنون و راهنمای تور و اجرای عملی تور آشنا شده‌اند.

فرخی با اشاره به اینکه فراگیران پس از قبولی می‌توانند به عنوان راهنمای تور فعالیت کنند افزود: بعد از گذراندن دوره و شرکت در آزمون کتبی در مصاحبه عملی شرکت می‌کنند و پس از قبولی گواهینامه برای آنها از طرف اداره کل صادر می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha