ساختمان اداری میراث‌فرهنگی هامون در سیستان و بلوچستان افتتاح شد  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هامون در سیستان و بلوچستان از افتتاح ساختمان اداری این شهرستان خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، میثم شهرکی‌شمالی ۴ اسفندماه اظهار کرد: همزمان با سفر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی سال آینده در سالن جلسات فرمانداری و با حضور فرماندار و سایر اعضا برگزار شد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هامون افزود: این شهرستان پیشانی گردشگری در حوزه سیستان محسوب می‌شود که ۷۴۵ اثرملی و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیادی را در دل خود جای داده به نحوی که سال گذشته بیش از ۴۰۰هزار نفر بازدیدکننده داشته است.  

او ادامه داد: مدیرکل میراث‌فرهنگی استان نیز برای دومین بار طی مدت کوتاه به این شهرستان سفر کرده و از زیرساخت‌های موجود و مهیا شده برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ بازدید و دستورات لازم برای بهبود وضعیت صادر کرد.  
به گفته شهرکی، در سفر مدیرکل میراث‌فرهنگی استان به هامون، ساختمان جدید اداری، یگان‌حفاظت، آزمایشگاه و ساختمان پژوهشی در کوه خواجه این شهرستان افتتاح شد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هامون خاطرنشان کرد: بازدید از بقعه خواجه‌مهدی و موزه حیات‌وحش کوه‌خواجه ازدیگر برنامه هایی بود که در سفرمدیرکل به این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha