تشدید بازدیدهای نظارتی از تأسیسات اقامتی، پذیرایی و گردشگری شهرستان خمین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از تشدید بازدیدهای نظارتی تأسیسات اقامتی، پذیرایی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علی مشهدی گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نهم فرودین‌ماه ۱۴۰۳ تعداد ۱۵ مورد بازدیدهای نظارتی از تأسیسات اقامتی، پذیرایی و گردشگری این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: در این بازدیدها رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشت و سلامت کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، کیفیت مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی از طریق کارشناسان موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و برای رفع نواقص، تذکر و اخطارهایی برای متصدیان واحدها به ثبت می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: در این بازدیدهای نظارتی، یکی از تاسیسات گردشگری و دو مجتمع بین‌راهی در خصوص عدم رعایت بهداشت در مجموعه مذکور تذکر شفاهی گرفت.

مشهدی تصریح کرد: گشت‌ها و بازدیدهای نظارتی ویژه نوروز تا پایان تعطیلات در شهرستان برقرار بوده و با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha