اميد عزيزي با تاکيد بر توجه همه واحدهاي فعال گردشگري در نحوه خدمات رساني به گردشگران گفت: 362 مورد تذکر کتبي، 106 مورد اخطار به واحدهاي بازديد شده ابلاغ شد که اميدواريم شاهد اصلاح نواقص فني و خدماتي اين دسته از واحدها باشيم.
وي با اشاره به ضرورت جلب رضايتمندي گردشگران افزود:علاوه بر رسيدگي شکايات مراجعه کنندگان حضوري به اداره کل، کليه شکايات واصله از طريق تلفن رسيدگي به شکايات ستاد تسهيلات سفر استان نيز مورد بررسي و پيگيري قرار ميگيرد.
اين مقام مسؤول در اداره کل ميراث فرهنگي استان گيلان گفت: معاونت گردشگري در طول 9 ماهه گذشته 133 مورد پرونده شکايت واصله را مورد بررسي قرار داده است.
عزيزي همچنين از فعال سازي سامانه رسيدگي به شکايات از طريق تلفن گويا خبر داد و خاطرنشان کرد: شماره تلفن 7732067-0131 به طور 24 ساعته آماده دريافت پيشنهادات و شکايات هموطنان است./117
انتهای پیام/