معاون گردشگري کشور با مديرکل توسعه گردشگري مالزي ديدار کرد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، در اين ديدار که در شهر پوتراجايا پايتخت اداري مالزي برگزار شد طرفين درخصوص مهمترين راهکارهاي گسترش همکاري‌ها درحوزه گردشگري تاکيد کردند.

«منوچهر جهانيان» در ديدار با «عزيزان نورالدين» ضمن تاکيد بر افزايش همکاري ها در حوزه گردشگري بر اجرايي شدن تفاهم نامه هايي که در گذشته بين دو کشور در حوزه گردشگري امضا شده تاکيد کرد.

در اين ديدار که به دعوت مقامات مالزيايي از هيات ايراني صورت گرفته بود معاون گردشگري کشورمان خواستار افزايش ورود گردشگران مالزيايي به ايران شد.

وي با اشاره به فعاليت سه ايرلاين از ايران در خطوط هوايي مالزي خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ريزهاي صورت گرفته اين سه ايرلاين به گردشگران مالزيايي که ازطريق تور در تاريخ هاي 15 آبان تا 27 اسفند به ايران سفر کنند تخفيف 50 درصدي ارئه خواهد داد.

وي با اشاره به قابليت هاي گردشگري ايران و نزديکي فرهنگي و اعتقادي بين ايران ومالزي افزود: اين اشتراکات باعث خواهد شد تا تعداد گردشگران ورودي به دو کشور افزايش يابد.

مديرکل توسعه گردشگري مالزي نيز در اين ديدار از تمايل گردشگران مالزي براي سفر به ايران خبر داد و گفت: ايران يک کشوراسلامي است که مردم مالزي علاقه فراواني براي سفر به اين کشور دارند.

وي افزود: آنچه مي تواند باعث افزايش همکاري ها در توسعه گردشگري شود برگزاري نمايشگاه هاي گردشگري و ارائه پکيچ هاي مسافرتي است که خوشبختانه ايران در نمايشگاه ماتا 2012 به خوبي از عهده اين کار برآمد.

عزيزان نورالدين در پايان خواستار تداوم برگزاري نمايشگاه هاي گردشگري در ايران ومالزي شد.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 1391062312