رونمايي از 40 محصول جديد در ششمين نمايشگاه صنايع هوايي کيش

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، بالگرد و هواپيماي سبک شش نفره، سيستم صندلي پراني هواپيما در مواقع اضطراري، سامانه فرود هواپيما از جمله محصولاتي هستند که در اين نمايشگاه از آنها رونمايي شد.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش نيز در اين رابطه گفت: ششمين نمايشگاه بين المللي صنايع هوايي و هوانوردي کيش در سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني و به منظور معرفي دستاوردهاي واحدهاي صنعتي، توليدي صنايع هوايي و هوانوردي ايران اسلامي و تعامل با شرکت‏هاي بين‏المللي برگزار شد.

«عليرضا عامري» خاطر نشان کرد: حفظ موقعيت نمايشگاهي کيش در منطقه نيز از اهداف برگزاري شش دوره نمايشگاه هوايي از سوي سازمان منطقه آزاد کيش بوده است که به دليل جايگاه ويژه صنايع هوايي در جهان، نگاه ما رو به آينده و افق‏هاي روشن پويايي اين صنعت در کشور است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش افزود: اين نمايشگاه موجب شد که در يک جمع بين المللي شاهد رونمائي پروژه‏هاي نوين ملي بوده و اين تلاش را به همت جوانان و نوجوانان آينده ساز کشور براي توسعه هوانوردي عمومي بين اقشار مختلف مردم ميهن اسلامي پيوند بزنيم.
/120/ص/

انتهای پیام/

کد خبر 1391092640