تاکید مشاور استاندار خوزستان بر گرامیداشت رویدادهای بزرگ فرهنگی در حوزه میراث فرهنگی

مشاور استاندار خوزستان بر برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی در حوزه میراث فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، خسرو نشان در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان اظهار کرد: باید در حوزه میراث فرهنگی خوزستان شاهد برگزاری فعالیت‌های بزرگ و فاخر فرهنگی باشیم و در این زمینه باید از همه توان موجود استفاده کرد.


وی افزود: در حوزه میراث فرهنگی باید با فعالیت‌های فاخر و بزرگ فرهنگی مردم را از داشته‌های موجود در بخش میراث فرهنگی باخبر کرد و در این باره رسال سنگینی برعهده این بخش است.


این فعال فرهنگی خوزستان با اشاره به اینکه باید جشنواره میراث نگاه خوزستان در ابعاد وسیعی برگزار شود، گفت: باید در این جشنواره بر ابعاد ملی و فراملی میراث فرهنگی خوزستان تاکید کرد.


نشان تاکید کرد: از برگزاری چنین جشنواره ای با رویکرد میراث فرهنگی استقبال می‌کنیم و در این باره تلاش می‌کنیم تا این جشنواره به بهترین وجه ممکن برگزار شود.


در این نشست مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان نیز با اشاره به اینکه خوزستان دارای توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های سه‌گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، افزود: در این حوزه به سرعت و با استفاده از کارشناسان خبره ملی و استانی در حال برنامه‌ریزی جامع و زیربنایی هستیم.
افشین حیدری گفت: با فعالیت کارگروه گردشگری خوزستان از روزهای آینده در حوزه معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان شاهد تحرک بسیار زیادی در این حوزه خواهیم شد و امید است با برنامه‌های در نظر گرفته شده شاهد توسعه همگون در حوزه‌های سه‌گانه این سازمان باشیم.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 139209187

برچسب‌ها