متوسط ضریب اشغال هتل‌ها در استان سمنان 65درصد است

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: «متوسط ضریب اشغال هتل‌ها در تابستان امسال در استان سمنان 65درصد است.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز چهارشنبه 12 مردادماه 1401 در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان 1401 افزود: «با توجه به ‌گزارش‌های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی و سیل از شنبه هفته آینده، دستگاه‌های اجرایی آمادگی خدمات‌رسانی در این زمینه را داشته باشند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه میزان تردد در جاده‌های استان در هفته آینده رو به افزایش است، گفت: «دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در خصوص تأمین امنیت و سلامت مسافران توجه ویژه داشته باشند.»

استاندار سمنان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان نیز خواستار آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی در تعطیلات پیش رو شد.

سید محمدرضا هاشمی تأکید کرد: «در این ایام بر تأمین سوخت، فعال بودن خودپردازها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و ... نظارت انجام شود و خدمات شایسته‌ای به مسافران و عزاداران ارائه شود.»

 استاندار سمنان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: «عزاداران حسینی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و ... توجه ویژه داشته باشند.»

او خواستار برگزاری ماهانه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010512863174

برچسب‌ها