نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بانوان رشتخوار خراسان رضوی افتتاح شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رشتخوار از افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بانوان این شهرستان هم‌زمان با هفته بزرگداشت زن و مقام مادر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، کاظم کامیاب امروز چهارشنبه 21 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با ۲۰ غرفه به معرفی و عرضه تولیدات صنایع‌دستی بانوان شهرستان رشتخوار می‌پردازد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رشتخوار ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه آثار هنری از رشته‌های فرت‌بافی، گلیم‌بافی، تولیدات چرمی دست‌دوز، رودوزی‌های سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی، نقاشی روی سفال، سوزن‌دوزی، عروسک‌بافی، فرش، تابلو فرش و قالیچه، نقاشی‌های روغنی، محصولات و تولیدات کشاورزی، دامی و طیور، پوشاک و سوغات و همچنین حوزه‌های فرهنگی و هنری است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه تا 24 دی‌ماه سال‌جاری در محل سالن شهید فیضی در خیابان مطهری شهر رشتخوار از ساعت  ۹ تا ۱۳  و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رشتخوار یادآور شد: به انتخاب بازدیدکنندگان در روز اختتامیه از غرفه برتر قدردانی و تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011021770115

برچسب‌ها