کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی صنایع‌دستی برگزار شد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی صنایع دستی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز چهارشنبه 5 دی‌ماه 1401 افزود: با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان این کارگاه آموزشی یک روزه با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در این کارگاه، مدیرکل و معاونان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان قوانین و مقررات مرتبط با معافیت مالیاتی مشمول کارگاه های و واحدهای صنایع دستی را آموزش دیدند.

سلطانی پور افزود: بر اساس ماده 142 قانون مالیات‌های مستقیم کارگاه ها و شرکت های تولیدی صنایع دستی در صورت ارائه اظهار نامه مالیاتی در موعد مقرر از پرداخت مالیات بر درآمد معاف هستند.

او گفت: هنرمندان صنایع دستی حاضر در جلسه مسائل و مشکلات را مطرح کردند و در صورت نیاز جلسات دیگری برای آشنایی بیشتر هنرمندان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با اعلام آمادگی مدیرکل امور مالیاتی استان، این کارگاه آموزشی در سایر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011105863513

برچسب‌ها