افتتاح یک فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از افتتاح یک باب فروشگاه عرضه محصولات صنایع‌دستی در دامغان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مجتبی اکبرپور روز یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر، گفت: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و هم‌زمان با سالروز میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)، فروشگاه صنایع‌دستی حدیثه در دامغان راه‌اندازی شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان با اشاره به سرمایه‌گذاری سه میلیارد ریالی برای راه‌اندازی این فروشگاه، تصریح کرد: این نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی هنرمندان دامغانی، قابلیت اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ نفر و غیرمستقیم برای حداقل ۱۰ نفر را دارد.

او افزود: این فروشگاه با حمایت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان توسط بخش خصوصی دایر شده است.

اکبرپور، فروش و عرضه تولیدات را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هنرمندان صنایع‌دستی دانست و ابراز امیدواری کرد: این فروشگاه در رونق تولید و فروش صنایع‌دستی مؤثر است و حمایت هر چه بیشتر از صنعتگران و ایجاد انگیزه در هنرمندان را به دنبال دارد.

فروشگاه عرضه محصولات صنایع‌دستی در خیابان شهید بهشتی، بلوار امام علی(ع)، مجتمع الغدیر دامغان پذیرای علاقه‌مندان است.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011116863115

برچسب‌ها