زنجیره اقتصاد زیارت خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: زنجیره اقتصاد زیارت به عنوان الگو و پیشران پیشرفت استان خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) جهت جریان سفر در کشور را از تمام نقاط کشور به مشهد تغییر داده و مقصد بیشتر سفرها در کشور این شهر مشهد است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: از پیامدهای این جریان سفر زیارتی، شکل‌گیری اقتصاد زیارت حول محور امام هشتم (ع) است.

موسوی تصریح کرد: برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این راستا پیش‌بینی شده و در نمایشگاه گردشگری تهران این رویکرد و برنامه‌ها ارائه خواهد شد.

او با دعوت از مردم برای بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها از ۱۸ تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی  نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های زیارتی گردشگری خراسان رضوی در سالن خلیج فارس و هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان نیز در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ حضور دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011118770732

برچسب‌ها