معرفی ظرفیت‌های گردشگری  تربت حیدریه در نمایشگاه بین‌المللی تهران

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه از معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان در شانزدهمین نمایشگاه‌ گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی علی محمدی چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 با بیان این مطلب افزود: شهرستان تربت حیدریه در این نمایشگاه با معرفی برندهای اصلی شهرستان از جمله ابریشم بایگ، زعفران، عقیق و آلوی کدکن در قالب گردشگری کشاورزی حضور پیدا کرده است.

محمدی تصریح کرد: این نمایشگاه با مساعدت و مشارکت شورای اسلامی شهرستان، شهرداری تربت حیدریه، شهرداری و شورای اسلامی بایگ ، شرکت تعاونی ابریشم کشان بایگ، شهرداری کدکن، شرکت زرین زعفران و حمایت‌های نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

او گفت: هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان از جمله نمدمالی، عقیق و فرت‌بافی در این نمایشگاه حضور دارند.

محمدی یادآور شد: شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران از ۱۸ تا 22 بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است.

او با دعوت از مردم برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تربت حیدریه گفت: غرفه های گردشگری تربت حیدریه در سالن خلیج فارس و غرفه‌های صنایع‌دستی در  سالن ۸ و ۹ حضور دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119770800

برچسب‌ها