602 مسافر و گردشگر در شهرستان سربیشه اقامت کردند

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه گفت: طی بازه زمانی 26 اسفند تا سوم فروردین 602 نفر مسافر در شهرستان سربیشه اقامت کردند که از این تعداد 280 نفر در مهمان‌پذیرها و 322 نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی اسکان داشته‌اند.

به‌گزارش میراث‌آیا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی حق‌پناه با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات سال نو چهار ایستگاه نوروزی در شهرستان سربیشه برپاشده است، اظهار کرد: دو ایستگاه در ورودی شهر مود و سربیشه، یک ایستگاه در روستای سلم‌آباد و یک ایستگاه نیز در 25 کیلومتری شهر سربیشه است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه  بابیان اینکه دو بازارچه صنایع‌دستی و سوغات نیز در مورد و سربیشه برپاشده است، بیان‌کرد: برگزاری جشن نوروزگاه، برگزاری موسیقی محلی،پخت نان محلی و.. را در شهرستان داریم.

حق‌پناه با اشاره به برخی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان سربیشه گفت: دو روستای شگفت‌انگیز ایران در این شهرستان قرار دارد که روستای چنشت و ماخونیک است که گردشگران از داخل و خارج کشور نیز داشته است.

او منطقه حفاظت شده بین سربیشه و درمیان را از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سربیشه دانست و ادامه داد: خانه‌های تاریخی چون خانه شیخ‌زاده، خانه کیهان و خانه یاوری با نقاشی‌های زیبا و خاص خود نیز آماده بازدید در ایام نوروز است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه  ادامه داد: قلعه باغ با بافت منحصربه‌فرد خود از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان است.

حق‌پناه بابیان اینکه از 26 اسفندماه 1401 تا سوم فروردین‌ماه 280 نفر در مهمان‌پذیرها و 322 نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی شهرستان سربیشه اسکان داشته‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010513212

برچسب‌ها