رودسر گیلان یکی از قطب‌های گردشگری کوهستانی مسافران نوروزی است/ بازدید بیش از 18‌هزار گردشگر

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی گیلان گفت : شهرستان رودسر در شرق گیلان یکی از قطب‌های گردشگری کوهستان و از جاذبه‌های بکر گردشگری طبیعی این استان است که در ایام نوروز پذیرای بیش از 18 هزار گردشگر نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، محمدرضا امیری‌نژاد گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران از سراسر کشور به گیلان، بناهای تاریخی شهرستان رودسر نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت به‌گونه‌ای که مطابق با آمار شمار گردشگران از ۱۸ هزار نفر فراتر رفته است.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی گیلان گفت: میدان تاریخی شهر رودسر، پل خشتی تمیجان، بقعه امیربنده و قلعه‌گردان از جمله مکان‌های بوده که بیشتر مورد توجه و بازدید گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

امیری‌نژاد شهرستان رودسر را با جاذبه‌های مختلف طبیعی و تاریخی آماده‌ پذیرایی از مسافران نوروزی دانست و از هموطنان خواست در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های شهرستان رودسر برنامه‌ریزی کنند.

او درباره جاذبه‌های تاریخی رودسر گفت: از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به مجموعه بناهای میدان شهرداری رودسر شامل ثبت احوال، آموزش و پرورش، عمارت شهرداری و ساختمان نیروی انتظامی، پل خشتی تمیجان، برج دیده‌بانی بندبن اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020111709489

برچسب‌ها