رضایتمندی عمومی گردشگران نوروزی از تولیدات صنایع‌دستی استان فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از رضایتمندی عمومی نسبت به کیفیت و قیمت تولیدات صنایع‌دستی استان فارس در ایام نوروز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن‌نژاد در بازدید از غرفه‌های صنایع‌دستی نوروزی که با هدف قدردانی از هنرمندان و صنعتگران شرکت‌کننده در نمایشگاه انجام شد با اعلام این خبر گفت: به‌منظور تحرک‌بخشی به خرید محصولات صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و با توجه به حضور گسترده گردشگران در ایام نوروز در استان فارس بازارچه فروش تولیدات صنایع‌دستی در مقابل آرامگاه حافظ با بیش از 65 غرفه راه‌اندازی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: از مزیت‌های این نمایشگاه این بود که هیچ‌گونه تولیدات خارج از صنایع‌دستی در غرفه‌ها عرضه نشده بود و همِ تولیدات در سطح کیفی بسیار مطلوب به متقاضیان برای خرید ارائه می‌شد.

محسن‌نژاد در ادامه گفت: قیمت‌های تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی فارس نیز بسیار مناسب است به‌طوری‌که رضایتمندی عمومی را شاهد بودیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه به‌منظور حمایت از مصرف‌کننده و با ایجاد شعبه‌ای از صندوق کارآفرینی امید در آرامگاه حافظ و با ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۲ درصد شرایط برای خرید از غرفه‌ها بسیار مطلوب بود، تصریح کرد: در پی این اقدام انگیزه‌ها برای خرید تولیدات صنایع‌دستی استان نیز افزایش یافت و هنرمندان نیز از میزان فروش رضایتمندی داشتند.

او در پایان گفت: در تلاشیم تا وام صندوق کارآفرینی امید در طول سال نیز به متقاضیان ارائه شود و معتقدیم این خدمت می‌تواند در رونق فروش تولیدات مؤثر باشد.

اهدای لوح سپاس به برخی صنعتگران و هنرمندان پایان‌بخش این بازدید بودِ.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112143757

برچسب‌ها