میزبانی مشهدی‌ها از 793 هزار زائر در تعطیلات عید فطر/ رشد 34 درصدی سفرها

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در تعطیلات عید فطر 793 هزار و 404 زائر در مشهد به شایستگی میزبانی شدند که این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی با اعلام این خبر گفت: در راستای میزبانی شایسته از زائران، پنج جلسه برای هماهنگی در سطح استان با حضور کمیته‌های 14 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر و هماهنگی استانداری برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین وسیله حمل و نقل، اقامت و تردد ایمن زائران در مسیر جاده‌های لازم اندیشیده شد.

موسوی با بیان این‌که در این تعطیلات موج سفر به مشهد به خوبی مدیریت شد، افزود: برای اسکان زائران در سطح استان 545 هزار و 909 نفر شب ظرفیت اقامت تدارک دیده شده بود که زائران در این تعطیلات از سفر به مشهد استقبال کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: ضریب اشغال مراکز اقامتی مشهد از ۲ روز قبل از عید فطر افزایش یافت و مجموع اقامت در تعطیلات عید فطر 721  هزار و 499 نفر شب‌اقامت در مراکز اقامتی مشهد به ثبت رسید.

او یاد آور شد: میزان اقامت در مراکز اقامتی استان 792 هزار و 873 نفرشب با اشغال 53 درصد بوده است.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020205770562

برچسب‌ها