آغاز ششمین گردهمایی معاونان و فرماندهان یگان‌های حفاظت میراث‌فرهنگی کشور در مشهد

ششمین گردهمایی معاونان، مدیران و فرماندهان یگان‌های حفاظت میراث‌فرهنگی کشور در مشهد با حضور سردار رضا بنی‌اسدی‌فر رئیس‌پلیس پیشگیری فراجا و حضور سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سرهنگ محمدعلی مدیر با اعلام این خبر افزود: در این گردهمایی فرماندهان معاونان و مدیران یگان‌های حفاظت میراث‌فرهنگی از 31 استان کشور حضور دارند.

فرمانده یگان حفاظت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی  گفت: در این گردهمایی سردار رضا بنی‌اسدی‌فر رئیس‌پلیس پیشگیری فراجا و سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حضور دارند و به تبیین وظایف یگان می‌پردازند و چالش‌های پیش روی فرماندهان یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان‌ها را بررسی خواهد کرد.

او تصریح کرد: قدردانی از خانواده‌های دو تن از همکاران یگان حفاظت خراسان رضوی که در ایام کرونا فوت کرده‌اند از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020212770987

برچسب‌ها