آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به مسافران در تعطیلات خردادماه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به مسافران در تعطیلات خردادماه آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز دوشنبه ۸ خردادماه 1402 در چهاردهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان گفت: بیش از ۴ هزار نفر از استان سمنان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) شرکت خواهند کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: علاوه بر حضور هم استانی‌های عزیز در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، هم‌وطنان دیگر استان‌ها برای حضور در این مراسم از جاده‌های استان عبور خواهند کرد.

کرم‌زاده گفت: برای خدمت‌رسانی مطلوب به علاقه‌مندان به حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و مسافران، نظارت بر تأسیسات گردشگری و‌ مجتمع‌های بین‌راهی باید در دستور کار دستگاه‌های نظاتی قرار گیرد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران باید تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در استان سمنان بسیج شوند.

هاشمی افزود: تأمین آب برای مجتمع‌های بین‌راهی، ساماندهی سیستم روشنایی و نظافت پارک‌ها برای اسکان مسافران در این ایام موردتوجه دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020309863333

برچسب‌ها