بازدید معاون سیاسی‌امنیتی فرمانداری سربیشه از زیر ساخت‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه از بازدید معاون سیاسی فرماندار شهرستان به مناسبت هفته صنایع‌دستی از زیرساخت‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی در روز چهارشنبه 24 خردادماه 1402 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی حق‌پناه گفت: در این بازدید روح‌الله نوری بر اهمیت توجه به صنایع‌دستی به‌عنوان یکی از راه‌های رونق گردشگری تأکید و طی آن در چند کارگاه تولیدی حضور یافت.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه اظهار کرد: از نتایج این بازدید قول همکاری فرمانداری در اتمام پروژه مرکز آموزش صنایع‌دستی شهرستان بود. ساخت این مرکز از سال ۹۲ آغاز که با توجه به اعتبارات اندک تخصیصی تاکنون پروژه به اتمام نرسیده و یکی از زیرساخت‌های مهم بخش صنایع‌دستی شهرستان سربیشه است.

حق‌پناه بابیان اینکه در حاشیه این بازدید از روستای هدف گردشگری چنشت نیز بازدید به عمل آمد، گفت: موضوعات گردشگری شهرستان نیز با معاون سیاسی فرمانداری موردبحث و گفتگو قرار گرفت که مقرر شد جلسه‌ای با حضور فعالین گردشگری به منظور بررسی موانع، مشکلات و راهکارهای رونق در بخش گردشگری در آینده‌ای نزدیک برگزار شود.  

او گفت: طی این روز از پروژه در حال احداث مرکز آموزش صنایع‌دستی، کارگاه حوله بافی در روستای گورید بالا، کارگاه خراطی چوب و برک بافی در شهر مود بازدید و همچنین با حضور در منزل دو پیشکسوت صنایع‌دستی از تلاش‌های هنرمندان زهرا لشکری پور و مریم همت پور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032413281

برچسب‌ها