جلسه پیگیری ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی در استان گیلان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران با شروع سفرهای تابستانه، جلسه پیگیری ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی چهارشنبه 31 خرداد 1402 با بیان این مطلب گفت: با عنایت به دستور مهندس ضرغامی و همچنین دکتر عباسی استاندار گیلان مبنی بر ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران با شروع سفرهای تابستانه و ‌تشدید نظارت‌ها بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی استان، جلسه پیگیری نظارت بر سرویس‌های بهداشتی با حضور مدیرکل فراورده‌های نفتی، نمایندگان حمل و نقل، اوقاف، ستاد اقامه نماز و استانداری در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ضمن تاکید بر نظافت، تجهیز و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی گفت: در این جلسه مقرر شد تمامی اطلاعات مکان‌های موصوف، در اختیار میراث‌فرهنگی قرار گرفته و بصورت یک نقشه جغرافیایی در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده شود.

او افزود: در این راستا سه اکیپ از کارشناسان ستادی در سه روز به تمامی شهرستان‌ها و محورهای اصلی مواصلاتی برای بازدید رفته و گزارش جامعی تهیه می‌کنند.

جهانی تصریح کرد: در طی این بازدیدها، با شهرداران و متولیان مربوطه جلسه برگزار و مواردی نیز توسط متولیان امر اصلاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان در پایان گفت: این بازدیدها در طی روزهای آتی و تا تکمیل نهایی اطلاعات، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402040170949

برچسب‌ها