تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت برای نخستین‌بار دراستان فارس

مسئول هماهنگی معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت برای نخستین‌بار دراستان فارس به‌منظور ارائه خدمات به بیماران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس روح‌الله روانشاد با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده در ماه‌های اخیر به‌منظور سامان‌دهی حوزه گردشگری سلامت استان فارس و درمان بیماران داخلی و گردشگران ورودی به شیراز، انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت با حضور 81 دفتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی دارای گواهی حرفه‌ای سلامت تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه تشکیل حرفه‌ای گردشگری سلامت گامی مهم برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به این حوزه و در نتیجه ایجاد زمینه حرفه‌ای و مناسب برای درمان بیماران است، تصریح کرد: این اقدام مهم و ارزنده با همکاری و همراهی استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شیراز با تلاش معاونت گردشگری این اداره‌کل محقق شد.

مسئول هماهنگی معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: محورهای مهم و کاربردی برای سامان‌دهی حوزه گردشگری سلامت نیز در دستور کار قرار دارد و تشکیل انجمن می‌تواند نقطه عطفی برای انجام فعالیت‌های این حوزه باشد.

روانشاد اظهار کرد: از اهداف راه‌اندازی این تشکل حرفه‌ای سامان‌دهی نحوه پذیرش و ارائه خدمات درمانی به گردشگران ورودی به استان فارس و ارتقای کیفیت ارائه خدمات و رعایت نرخ‌های مصوب برای امور درمانی گردشگران سلامت با محوریت نظارتی دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

انتهای پیام /

انتهای پیام/

کد خبر 1402041901704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha