دومین رویداد فرهنگی میراث ناب ویژه محرم در دامغان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از برگزاری دومین رویداد فرهنگی میراث ناب و مسابقه عکاسی با موبایل ویژه محرم در دامغان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان، مجتبی اکبرپور با اعلام این خبر گفت: این رویداد با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و خانه تسنیم دامغان و انجمن سینمای جوانان استان سمنان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) افزود: رعایت حقوق دیگران، رفتارهای پسندیده، حفظ محیط‌زیست و سادگی و صداقت در برگزاری مراسم و آیین‌های محرم از محورهای اصلی این مسابقه است.

اکبرپور نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ ارزشمند و ناب عاشورایی، حفظ ارزش‌ها در برگزاری مراسم سوگواری و تحکیم پیوند دین و هنر را از اهداف این مسابقه عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 5 عکس را به دبیرخانه رویداد ارسال کند، گفت: به نفرات اول تا سوم این مسابقه عکاسی به‌رسم قدردانی هدایایی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 مردادماه 1402 از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا به شماره ۰۹۱۹۲۳۱۷۶۳۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042902354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha