نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده با اعلام این خبر گفت: در این نشست در خصوص تعیین مبلغ قرارداد راهنمایان و ابلاغ آن به دفاتر خدمات مسافرتی استان، استفاده از ظرفیت راهنمایان کارت دار در اجرای تورهای طبیعت‌گردی و فرهنگی، معرفی فعالان غیرمجاز در اجرای تورهای گردشگری به ادارات شهرستان برای ثبت شکایت در سامانه قضائی و رعایت حجاب و عفاف بحث و گفت‌وگو شد.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: با هدف سامان‌دهی و جلوگیری از برگزاری تورهای غیرمجاز، دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز، اجازه تبلیغات در فضای مجازی را دارند.

قاسم‌زاده گفت: با عنایت به لزوم هماهنگی و تعامل دفاتر خدمات مسافرتی با راهنمایان گردشگری در خصوص اجرای تورهای گردشگری، معرفی جاذبه‌ها و توسعه گردشگری استان ضرورت دارد این جلسات مداوم برگزار شد.

در این نشست اعضای هیئت‌مدیره انجمن‌های حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری به اعلام برنامه‌های خود به مناسبت هفته گردشگری در سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052901667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha