گردشگری استان سمنان، نیازمند آمایش، معرفی و تبلیغات است

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: گردشگری استان سمنان، نیازمند آمایش، معرفی و تبلیغات است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، طاهره قیومی روز یکشنبه 5 شهریورماه 1402 در جلسه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: استان سمنان با توجه به موقعیت مناسب، وسعت زیاد و تنوع طبیعی و تاریخی، دارای ظرفیت‌های گردشگری بالایی است، اما برای توسعه گردشگری در این استان، تبلیغات در رسانه‌ها و فضای مجازی، آمایش و نصب المان‌ها در ورودی شهرها و تابلوهای معرفی جاذبه در جاده‌ها و ... جهت معرفی پتانسیل‌های گردشگری نیاز است.

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: باتوجه به قدرت و جایگاه رسانه‌ها، باید ادارات‌کل، نگاهی رسانه‌ای برای انعکاس تلاش‌ها و اقدمات به مخاطبان داشته باشند و باید تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام‌شده ادارات‌کل با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و روابط‌عمومی منتشر و منعکس شود تا مردم نیز بیشتر با ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آشنا شوند.

طاهره قیومی گفت: وجود بناهای تاریخی و شهرهای ملی صنایع‌دستی در استان، یک ظرفیت ویژه‌ای است که می‌تواند صنعت گردشگری این استان را به یک‌قطب گردشگری تبدیل کند اما باید توجه داشت که تنها با همکاری و تعامل مردم، دستگاه‌های اجرایی، ارتقای فرهنگ مهمان‌پذیری و ... به این امر دست پیدا خواهیم کرد.

جلسه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با حضور مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، معاونین و مدیران شهرستان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و رؤسای تشکل‌های تأسیسات گردشگری استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha