کارمندان نمونه اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان تجلیل شدند

با حضور کارشناسان توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی از کارمندان نمونه اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان تجلیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، پنجشنبه 9 شهریور 1402، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سال 1401 اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان با حضور کارشناسان توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان، معاونان و مسئولان اداره‌کل برگزار شد.

در ابتدای مراسم، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان توضیحاتی درباره عملکرد میراث‌فرهنگی استان و پیشگامی در حوزه گردشگری و برنامه‌های فرهنگی ارائه و در ادامه با اشاره به فرایند انتخاب کارکنان نمونه این اداره‌کل، عملکرد مسئول شهرستان رودبار و کارشناس ارشد شهرستان رودسر را مثبت اعلام کرد.

ولی جهانی استان گیلان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این اداره کل تصریح کرد: قدردانی از دو پرسنل نمونه معرفی شده، موجب ایجاد انگیزه مضاعف در سایر همکاران می‌شود، که این امر خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و افزایش راندمان و بهره‌وری در فعالیت‌های جاری اداره‌کل را به دنبال خواهد داشت. 

در پایان مراسم از عین‌الله عزیزپور رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان رودبار و محمدعلی عابدی مسئول پاسخگویی استعلامات باستان‌شناسی رودسر با اهدای لوح قدردانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061100743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha