برگزاری بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته گردشگری دراستان سمنان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده روز چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲ ضمن تبریک این هفته به فعالان گردشگری گفت: پنجم مهرماه آغاز هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی است و برگزاری بیش از ۵۰ برنامه شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های گردشگری، نشست فعالان گردشگری با مسئولان و ... برای گرامیداشت هفته گردشگری تا یازدهم مهرماه در تمامی شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

قاسم‌زاده افزود: بازدید رایگان از موزه‌های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در روز چهارشنبه ۵ مهرماه هم‌زمان با شروع هفته گردشگری، اعمال ۱۵ درصد تخفیف در واحدهای اقامتی برگزیده در استان و اجرای تور بازدید باغ‌راه‌ها در شهرستان سمنان و شهمیرزاد (باغ گشت) از دیگر برنامه‌ها است.

او گفت: اولین جلسه کمیته گردشگری سلامت در استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مراسم گرامیداشت هفته گردشگری و تقدیر از فعالان این حوزه با حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته گردشگری برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: دیدار با نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه سمنان، نشست مدیران و فعالان گردشگری با استاندار و برپایی میز خدمت در نقاط روستایی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

قاسم‌زاده گفت: جشنواره سیب در روستای اروانه شهرستان سرخه، جشنواره سفر به کویر سمنان در روستای دلازیان شهرستان سمنان، جشنواره عشایر ایل سنگسر در مهدی‌شهر و جشنواره سنجد در روستای کلامو در شهرستان شاهرود و جشنواره انگور در شاهرود ازجمله برنامه‌های این هفته است که در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha