جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان گفت: با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان، دومین جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی روز جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: دومین جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان روز سه‌شنبه  ۱۱ مهرماه هم‌زمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هم‌زمان با هفته گردشگری در روستای دلازیان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال بی‌نظیر گردشگران و علاقه‌مندان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان افزود: تور آفرود در کویر سمنان، اجرای گروه‌های آیینی و موسیقی محلی، شترسواری و رصد ستارگان، استنداپ کمدی با حضور قارنلی کمدین کشوری، حضور یه قل و دو قل و اجرای آقای روزبه رحیمی و … از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره بوده است.

اخلاقی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره رونق اقتصاد بومی و محلی، معرفی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه بوده است.

او بیان کرد: این جشنواره با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان، بخشداری سمنان، دهیاری و شورای اسلامی روستای دلازیان و جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی برگزار شد.

روستای دلازیان در ۸ کیلومتری جنوب شهر سمنان واقع‌شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071400933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha