ایوانکی یکی از نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری پایتخت‌نشینان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: شهر ایوانکی، یکی از بهترین و نزدیک‌ترین مقصد گردشگری برای پایتخت‌نشینان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امیر کرم زاده در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره انار و خربزه ایوانکی که روز شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: مجاورت شهر ایوانکی با تهران و وجود ظرفیت‌های متعدد تاریخی و طبیعی، فرصت طلایی است تا این شهر به مقصد گردشگری پایتخت‌نشینان تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ضمن تشکر از باغداران، کشاورزان و مسئولان برای برگزاری این جشنواره، افزود: انار و خربزه ایوانکی به‌عنوان محصول برند این شهر شناخته‌شده است و باید با برنامه‌ریزی‌های لازم از ظرفیت‌های مختلف این شهر در راستای توسعه گردشگری و جذب گردشگران اقدام شود.

کرم‌زاده با تأکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد، گفت: ثبت جهانی کاروانسرای قصر بهرام گرمسار اقدامی مؤثر در این شهرستان است که زمینه‌ساز جذب گردشگران بین‌المللی در این شهرستان است و باید زمینه‌های ماندگاری گردشگران در این شهر فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080700325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha