ارزیابی عملکرد یکی از پایه‌های اساسی مدیریت است

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ارزیابی عملکرد یکی از پایه‌های اساسی مدیریت است که زمینه اصلاح فعالیت‌ها و رشد تعالی وزارتخانه را فراهم می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، نخستین نشست منطقه‌ای هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه ارزیابان ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شمالغرب کشور امروز چهارشنبه یکم آذرماه با حضور مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارتخانه، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان، معاونان و برخی از کارشناسان دستگاه‌های مرتبط در گیلان برگزار شد.

میثم آسوپا در این نشست بیان کرد: ارزیابی عملکرد یکی از پایه‌های اساسی مدیریت است که زمینه اصلاح فعالیت‌ها و رشد تعالی وزارتخانه را فراهم می‌کند.

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به نقش ارزیابان عملکرد پیشبرد اهداف ادارات کل اشاره و تصریح کرد: مدیریت ارزیابی عملکرد می‌تواند نقش مهمی در انسجام بخشی، یکپارچه‌سازی عملکرد وزارتخانه داشته باشد و به هر میزان ارزیابان عملکرد بادقت بیشتری به وظایف خود بپردازند در پیشرفت مجموعه و ارائه خدمات که بر عهده دارد موفق‌تر عمل خواهد کرد و به دلیل اثرگذاری به بدنه و جامعه امیدواری می‌دهد. 

آسوپا ادامه داد: گزارش‌های ارزیابی عملکرد بسیار مهم است و می‌تواند در گام اول قدم مهمی برای مدیریت همه بخش ها و در گام بعدی زمینه سالم سازی اداری را فراهم کند.

او با بیان این‌که در ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی از نظرات و تجربیات همکاران استفاده خواهد شد، تصریح کرد: هم‌چنین چالش‌ها و راهکارهایی که در این نشست مطرح می‌شود در ارزیابی عملکرد به کار خواهند گرفت.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: شورای ارزیابی عملکرد استان‌ها با حضور ارزیابان، بازرسی و معاون توسعه مدیریت و مدیرکل هر استان به صورت ماهیانه تشکیل شود و نسبت به عملکرد و وظایف همکاران ورود کنید و اقدامات تشویقی و تنبیهی متناسب نیز انجام شود.

 در حاشیه این نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ضمن خیرمقدم به مدعوین در نشست، بیان کرد: نخستین گام در راستای بهبود وضعیت، پذیرش نقاط ضعف است و با علم به این موضوع تلاش کرده‌ایم تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از منظر کمی و کیفی سطح عملکردی اداره‌کل را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090100043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha