افزایش ساعت کاری موزه و مجموعه‌های فرهنگی و ‌تاریخی خراسان رضوی

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افزایش ساعت کاری مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی فردوسی، خیام، عطار و موزه بزرگ خراسان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، احسان زهره‌وندی با اعلام این خبر گفت: برابر مصوبه جلسه شورای راهبردی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی استان ساعت کاری این مجموعه‌ها از ساعت 8:30 تا 20 اعلام و از سوی مدیر کل ابلاغ شده است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: این افزایش ساعت کاری به دلیل استقبال و بنا به درخواست مردم در راستای خدمت بهتر و بیشتر به گردشگران بوده است.

زهره‌وندی تصریح کرد: با توجه به افزایش ساعت‌کاری مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی، برنامه‌ریزی رویدادهای فرهنگی از جمله برگزاری شب شعر، جشنواره‌های محلی، کنسرت‌های موسیقی محلی در دستور کار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.
او به رویکرد و برنامه‌های مصوب در شورای راهبردی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی استان اشاره کرد و گفت: از حضور اقشار و گروه‌های مختلف از جمله دانش ‌آموزان، دانشجویان، بازنشستگان و ... استقبال می‌کنیم و آمادگی داریم برابر مقررات برای بازدیدهای گروهی تخفیف 50 درصدی در هزینه ورودی این مجموعه‌ها را لحاظ کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha