برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ تشریح شد

مصطفی ده‌پهلوان رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در آستانه هفته پژوهش و فناوری در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ پرداخت.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، این نشست که ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲، با حضور ذات‌الله نیکزاد معاون پژوهشی، مهدیه بُد معاون فناوری و کاربردی‌سازی و علی داوری معاون اداری مالی و توسعه مدیریت همراه بود در کنار اعلام برنامه‌های هفته پژوهش امسال، اقدامات و فعالیت‌های علمی پژوهشگاه در سال پژوهشی گذشته معرفی شد.

برنامه‌های پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در هفته پژوهش و فناوری در قالب مراسم افتتاحیه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی از ۱۹ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ در این نشست توسط رئیس و معاونین پژوهشگاه تشریح شد.

در ادامه این نشست که با رونمایی از پوستر هفته پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود، اعلام شد. برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری پژوهشگاه در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی، زبان‌شناسی کتیبه‌ها و متون، ابنیه و بافت‌های تاریخی-فرهنگی، هنرهای سنتی، گردشگری و میراث‌ طبیعی امسال گسترده‌تر از سال‌های گذشته در همکاری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091400777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha